Skip to main content

Technologie - Gerantis

Gerantis

Technologie

Bij Gerantis investeren we strategisch in digitale vernieuwing. Niet enkel voor ons eigen kantorennetwerk maar voor de sector in zijn geheel. Want het beroep van de syndicus en rentmeester is in volle transformatie.

Voor de syndicus

Met Syndesk en Syndixis hebben we de meest gespecialiseerde softwarepakketten voor elke professionele of niet-professionele syndicus in huis. Onze gebruikers hebben altijd een streepje voor want we ontwikkelen voortdurend verder aan deze platformen. In user groups brengen we syndici en beheerders samen met onze softwareprofessionals. Zo sporen we knelpunten op en komen we met echte oplossingen voor een optimaal vastgoedbeheer.

Syndesk

Al sinds 2010 innoveert Syndesk de digitalisering van vastgoedbeheer. Meer dan tienduizend mede-eigendommen worden er vandaag mee beheerd. Syndesk onderscheidt zich in de markt door de maximale automatisatie van alle aspecten binnen het syndicusberoep. Syndici en beheerders prijzen het softwarepakket omdat het ingewikkelde processen beheert met één muisklik.

Syndesk heeft ons administratief beheer veel eenvoudiger gemaakt. Eén pakket combineert diverse gegevens, boekhouding, agendabeheer en taakverdeling en linkt ze automatisch aan elkaar. De software wordt regelmatig bijgewerkt en het persoonlijk contact met het team is aangenaam.

Syndixis

Sinds 2007 maakt Syndixis het complexe takenpakket van de syndicus mee beheersbaar. De software-oplossing biedt financieel, administratief en technisch beheer in één pakket. Gebruiksvriendelijkheid, klant- en leveranciergerichtheid, daar draait het bij Syndixis om. De nieuwste versie, Syndixis Vision, werd gemaakt om samen te werken met de Dobby-applicatie. De communicatie met mede-eigenaars stroomt zo rechtstreeks van het ene naar het andere platform. Op die manier wordt er nog sneller correct gehandeld.

Met Syndixis vonden we een volledige en gebruiksvriendelijke software-oplossing voor alle aspecten van het beheer. Niet alleen hebben we zo meer tijd voor persoonlijk contact met onze klanten. De integratie met Dobby zorgt ervoor dat we ze nog vlotter bereiken ook.

Voor de rentmeester

Flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid. Ook in ons softwarepakket voor het beheer van private eigendommen.

Rentalis

Van bij het begin in 2007 werkt Rentalis samen met een aantal ervaren rentmeesters om knelpunten in hun takenpakket te identificeren en er gepaste oplossingen voor te ontwikkelen. Het resultaat is een pakket met een geïntegreerde website voor elke eigenaar. Eén systeem voor boekhouding en technisch-, financieel- en gegevensbeheer. Zo heeft de eigenaar altijd toegang tot de nodige informatie, worden taken op de voet opgevolgd en is er een solide basis voor de financiële planning rond het vastgoed.

Voor (mede-)eigenaars

Dobby

Al onze softwareplatformen voor syndici en rentmeesters integreren we met Dobby. Met deze online assistent volgen mede-eigenaars vlot het beheer van hun eigendom op en blijven ze nog handiger in contact met hun syndicus. Dobby is beschikbaar als app of via het internet en vervangt het oude eigenaarsnet. Mede-eigenaars kunnen via Dobby het verloop van renovatiewerken opvolgen, schadegevallen melden, rekeningen consulteren of documenten delen. En meer. Dobby faciliteert ook hybride vergaderingen zodat mede-eigenaars ook digitaal, op afstand, mee kunnen stemmen. Met Dobby hebben ze hun syndicus of rentmeester altijd ‘op zak’.

Dobby brengt transparantie en snelheid. Samen beslissen om al-dan-niet drie laadpalen in de garage te installeren? We bevragen het via Dobby en krijgen snel een duidelijk antwoord van de eigenaars.

Ook zo enthousiast over technologie? We praten graag met jou.

Neem contact op.